Meillä äitienpäivä sujui "normaaliin" malliin. Aamulla sain eskarilaiselta paketin ja kortin ja pojilta kortin.
585722.jpg
Paketista löytyi tämä neidin eskarissa painama kassi. Hyvin lapsukainen muistaa äidin lempivärit ja mustaa kuulemma piti käyttää enemmän, kun muut värit alkoivat olla vähissä.
585723.jpg
Lisäksi paketissa oli vohvelikankaalle tehty liina. Olin aivan häkeltynyt neidin taidoista. Työ oli tosi siistiä ja tarkkaa. Lahjat olivat aivan ihania ja olen tosi ylpeä:)
585724.jpg
 

Isommat lupasivat tehdä minulle lahjaksi "Mervilla"-kyltin tuonne tienvarteen.
Mies antoi kukkasen - meillä odotan enemmin lasten tekemiä juttuja, joten olen jo monta vuotta hokenut, ettei miehen tarvitse kaupasta minulle mitään ostaa.
Aamupäivä oltiin ulkona nauttien auringonpaisteesta ja iltapäivällä anoppi+kummit tulivat juhlimaan neidin 7-v.synttäreitä. Illalla pelailua ja saunomista ja tuntui, että päivä vilahti taas hurjan nopeasti ohi.
Nyt on taas paluu arkeen - mieskin lähti töihin 2 vkon kattoremonttiloman jälkeen ja lapset ovat koulussa. Kotona tuntuu olevan oudon hiljaista :(
Keskiviikkona on kouluuntutustumista ja yöeskari, torstaina isommat pojat lähtevät isoiskoulutusretkelle Viroon.
Ei maar, nyt puikot käteen ja tekemään tilaustöitä! Iloista viikkoa kaikille!!